21 Temmuz 2010 Çarşamba

Merhaba


Öncelikle herkese merhabalar diyorum. 10 lu yaşların başlarından itibaren taraftarı olduğum ve 19 Mayıs stadyumunu ikinci evim görmeme vesile olan takımım Gençlerbirliği ve geniş kesme hitap eden futbol olaylarını konu edecek olan bu sayfamda elimden geldiğince bu konular üzerine yazılar yazmaya çalışacağım. Üyesi olduğum taraftar topluluklarından haydigencler.com da yazdığım yazılardan sonra popüler bir uğraş olan blog yazarlığı konusunda yazılar yazmak istedim. Grubumuzun üyelerinden Gencay Ergez’in http://kirmizisiyahkultur.blogspot.com/ adresli blog sayfasından sonra grubumuzun ikinci bloggerı oluyorum. Hem futbolun kırmızı-siyah tarafı fazla olduğu için hem de fazla farklı olmasın diye bende kırmızısiyahfutbol olarak belirttim blog adresimi. Lafı fazla uzatmadan bu adresi tıklayan, takip eden herkese hoşgeldiniz diyor ve teşekkür ediyorum. Grubumuz üyelerinden Ahmet Günen abime beni teşvik ettiği ve yazılarıma değer verdiği için ayrıca teşekkür ediyorum. Umarım iyi bir blogger olup sizlere keyif duyarak okuyacağınız yazılar yazabilirim. Herkese güzel günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder